Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Δέκα επικές Οικογενειακές Ιστορίες (μέρος πρώτο)


Συγκλονίστηκα όταν πριν λίγο καιρό ανακάλυψα, ότι ο Άλφα έκοψε τις Οικογενειακές Ιστορίες χάριν ενός νέου τηλεπαιχνιδιού που προβάλλεται στη θέση τους εκείνη την ώρα. Αν και η ποιότητα της σειράς παρουσίαζε πτώση από την εποχή της πρώτης επικής σεζόν, παρουσιαζόταν που και που ένα επεισόδιο το οποίο θα άφηνε ιστορία με το μεσ-απ-τη-ζωή βγαλμένο σενάριο του, ωστόσο, ας μη γελιόμαστε, αυτό που κρατούσε κολλημένους τους φανς στην οθόνη ήταν οι οσκαρικής εμβέλειας υποκριτικές ικανότητες των πρωταγωνιστών.
Συνδυάζοντας τον ιταλικό νεορεαλισμό του ντε Σίκα με το σουρεαλισμό του Μπουνιουέλ (και λίγα λέω), με αιχμηρούς διαλόγους-γροθιά στο κοινωνικό γίγνεσθαι αλλά και με χάπυ εντ στη συντριπτική πλειοψηφία των επεισοδίων, φόρο τιμής στο Χόλυγουντ, προκύπτει ένα εντελώς καινούριο σκηνοθετικό αμάλγαμα, πρωτόγνωρο τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα . Επειδή έχω μεγάλο κόλλημα με τη σειρά, σας έχω τις περιλήψεις από τα καλύτερα επεισόδια που έχουν προβληθεί ποτέ (ναι ξέρω, μάλλον χρειάζομαι επαγγελματική βοήθεια). Προσοχή spoiler ε;;;

1. Επεισόδιο 1 ή αλλιώς Ο άσωτος υιός.

Αν είναι αυτός 16 εγώ μπορώ να δηλώνω δωδεκάχρονη.


Το πρώτο επεισόδιο της σειράς δίνει αμέσως-αμέσως ξεκάθαρο στίγμα για το τι να περιμένουμε στο μέλλον. Με συχνότητα 8 «Μιχάλη» το δευτερόλεπτο, ένα επεισόδιο ύμνος στην μητρότητα και την πατρότητα, αλλά και στη δύναμη της αγνής, άδολης αγάπης μεταξύ ενός ανηλίκου και μιας στριπτιζέζ. Έχουμε εδώ δύο ταλαίπωρους γονείς, οι οποίοι μαθαίνουν ότι ο μοναχογιός τους που στα σκοτεινά τον έλουζαν, στ’ άφεγγα τον χτενίζαν, στ’ άστρι και στον αυγερινό έπλεκαν τα μαλλιά του, διατηρεί δεσμό με νυν στριπτιτζού και τέως πεταλουδίτσα του πεζοδρομίου (γαλλιστί τρουτρουάρ). Μετά το πρώτο σοκ («όχι, δεν γίνεται το καμάρι ΜΟΥ να τα έχει με μια παλιογυναίκα») οι γονείς αναλαμβάνουν δράση που κινείται στο τρίπτυχο Αστυνόμος Σαΐνης - Τασσώ Καββαδία – Αλέξης Κούγιας, κυνηγώντας τον μικρό σε καταγώγια, προσπαθώντας να του απαγορεύσουν να την ξαναδεί και καταφεύγοντας στη δικαιοσύνη. Το παράνομο ζευγάρι, ανταποδίδει στα ίσα και εκμεταλλευόμενο τα παραθυράκια του νόμου καταφέρνει να μείνει μαζί, ενώ ταυτόχρονα η χαλαρών ηθών σύντροφος του ανηλίκου αποφασίζει να κάνει στροφή 180 μοιρών στην καριέρα της και να μπει στον ίσιο δρόμο βρίσκοντας – γελοιωδώς εύκολα, μα σε ποια χώρα μένει; – μια δουλειά στα πλυντήρια μιας κλινικής και θέλω εδώ να πώ ένα μεγάλο kudos στον σεναριογράφο που εκμεταλλεύτηκε τη σημειολογία με τη βρωμιά της ζωής και τη βρωμιά στα πλυντήρια. Πέφτουν εκατέρωθεν μηνύσεις, μπουκάρει η αστυνομία στην ερωτική φωλιά και σούρνει τον μικρό πίσω στην πατρική στέγη. Μετά από όλο αυτόν τον χαμό, οι γονείς εντελώς ξαφνικά, αποφασίζουν να δώσουν μια ευκαιρία στην κοπέλα για να του αποδείξει ότι (πλέον) είναι φτωχή πλην τίμια και μπορεί να κάνει τον κανακάρη τους ευτυχισμένο μαγειρεύοντας του γεμιστά και φέρνοντας του τις παντόφλες όταν επιστρέφει κουρασμένος από το σχολείο. Το φινάλε είναι προφανώς επηρεασμένο από ταινίες επιστημονικής φαντασίας. 

2. Επεισόδιο 2 ή αλλιώς Τ’ αδελφού μου το παιδί.

Είναι στείρος και μάλιστα απο το δημοτικό!
Ο τριανταπεντάχρονος Νίκος πέφτει από τα σύννεφα (μαζί του κι εμείς), μαθαίνοντας ότι λόγω μιας παιδικής αρρώστιας που πέρασε (ιατρικό loophole στο σενάριο;)  είναι στείρος. Το τουίστ είναι ότι έχει ήδη παιδί. Τίνος είναι γυναίκα το παιδί; Ήταν η ερώτηση που έπρεπε να κάνει, αλλά δεν την κάνει ακόμα γιατί θέλει να βρει αποδείξεις. Ξεκινά έτσι μια αναζήτηση που μόνο με του Φρόντο Μπάγκινς μπορεί να συγκριθεί. Στην αρχή υποψιάζεται έναν παιδικό φίλο της άπιστης και εξομολογείται την υποψία του στον αδερφό του. Ο αδερφός του, αφού του λέει «όοοοχι αποκλείεται να είναι αυτός», τον ποτίζει καλά-καλά και μετά τον αφήνει να πάρει τον ύποπτο τηλέφωνο δίνοντας έναυσμα για ένα εξαιρετικό μονόπρακτο ισάξιο του μονολόγου του Άμλετ. Φυσικά στο επόμενο πλάνο, έρχεται στο μαγαζί ο ύποπτος και γίνεται ένα νταβαντουράκι. 
Την άλλη μέρα, μετά από το hangover, περνάει στο στάδιο της άρνησης. Διάβασε, λέει, σε ενα μπλογκ ότι μπορεί ακόμα και στείρος να καταφέρεις να κάνεις παιδί. Δυστυχώς δεν δίνει την διεύθυνση αυτού του έγκυρου μπλόγκ, να μπούμε να ξεστραβωθούμε, αν και υποψιάζομαι ότι είναι αυτό εδώ. Μετά από δεύτερη γύρα εξετάσεων, όπου παίρνει το ίδιο αποτέλεσμα αποφασίζει να κάνει και τρίτο τεστ για να είναι, λέει, σίγουρος. Προσέξτε εδώ τη συμβολική χρήση του τρία το οποίο τόσο συχνά χρησιμοποιείται και στη λαϊκή μας παράδοση, «τρία παιδιά βολιώτικα», «τρείς λαλούν και δυό χορεύουν», «τρία πουλάκια κάθονταν» . Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που παίρνει τα τρία του. ΑΛΛΑ, εδώ έρχεται το μεγάλο τουίστ που ούτε ο ίδιος ο Χίτσκοκ δεν θα μπορούσε να προβλέψει. Στο τρίτο (και μακρύτερο) τέστ που κάνει (dna τεστ να ξηγιόμαστε) ο γιατρός αποκαλύπτει ότι ο Νίκος δεν είναι πατέρας του παιδιού του, αλλά θα μπορούσε να είναι κάποιος άλλος συγγενής, μπατζανάκης, αδελφοξάδελφος, θείος. Στο τελευταίο χτυπήσαν τα καμπανάκια. 
Τρελός από οργή, ο Νίκος πάει να βρεί τον αδελφό του, ο οποίος είναι και μπαμπάς του παιδιού του, το οποίο δεν είναι παιδί του αλλά ανιψιός του. Μπερδευτήκατε; Περιμένετε έρχεται το καλύτερο. Η σκηνή στο καταγώγιο που δουλεύει ο μικρός αδελφός είναι ένα άξιο μέλος του πάνθεον των σκηνών της σειράς, ενώ ξεκάθαρη μνεία γίνεται στο Gatacca με τον κερατωμένο να παίρνει τη γόπα του τσιγάρου του μικρού του αδελφού για να αποδείξει την πατρότητα! Όχι πείτε μου αν το περιμένατε αυτό!
Την ημέρα των γενεθλίων του μικρού, και μετά από το πιο lame birthday party ever, επιτέλους ο Νίκος παρόλη τη στειρότητα βρίσκει τις κοχόνες να πεί στη γυναίκα του ότι ξέρει ότι ο πατέρας του παιδιού είναι ο αδελφός του. Αυτή πέφτει από τα σύννεφα, χωρίς εμάς αυτή τη φορά γιατί δε μασάμε από κάτι τέτοια. Εν τω μεταξύ, κάποιες νομικές δυσκολίες, εμποδίζουν τον Νίκο να κάνει dna τεστ απο τη γόπα του τσιγάρου και αυτό όπως καταλαβαίνετε εντείνει την αγωνία μας στο μη περαιτέρω! Και εκεί που λές, δεν γίνεται καλύτερο αυτό το επεισόδιο, η γυναίκα του λέει ότι τον καιρό που έμεινε έγκυος είχε πάει με έναν τύπο για μια νύχτα και μάλλον αυτουνού είναι το παιδί. Τρώει τα μπινελίκια της και γι’αυτό.
Μετά από επαφές του Νίκου με κάτι underground κλινικές, βγαίνουν τα αποτελέσματα του dna τεστ του τσιγάρου, τα οποία λένε ότι ο αδελφός του είναι όντως πατέρας της γόπας εεε συγνώμη του παιδιού. Στο συγκλονιστικό φινάλε έρχεται και η κάθαρση στα χνάρια των μεγάλων τραγικών ποιητών της αρχαιότητας, αν και εκεί συχνά-πυκνά υπήρχε αίμα στο φινάλε, εδώ οι σεναριογράφοι είναι πιο λάιτ. Σε μια οικογενειακή συγκέντρωση των τριών ο Νίκος απειλεί θεούς και δαίμονες, μη τυχόν μάθει το παιδί τίποτα και  ακολουθεί ομολογία των ενόχων ενώπιον μας! Το ζευγάρι χωρίζει αλλά ο Νίκος συνεχίζει να έχει τακτική επαφή με το παιδί μέχρι φαντάζομαι να περάσουν τα χρόνια και να του ξεφύγει το «ίδιος ο αδελφός μου είσαι ρε γαμώτο».

3. Επεισόδιο 3 ή αλλιώς Η μάνα μου το κούγκαρ.

Για να το πούμε κομψά...
Μακράν η καλύτερη ερμηνεία στην ιστορία της σειράς , έρχεται από τον δύστυχο νεαρό ονόματι Αντώνη, που του ‘λαχε για μάνα ένα κούγκαρ. Ο έρως χρόνια δεν κοιτά, λέει ο λαός ,αλλά ο Αντώνης διαφωνεί κάθετα. Έχει ένα κούτελο στην κοινωνία, δεν θα τον ξεφτιλίζει η μάνα του έτσι! Που κι αυτή βέβαια το τραβολογάει στα άκρα αφού τα φτιάχνει με ένα φίλο του γιου της. Που φυσικά πάει να μαλλιοτραβηχτεί με το φίλο του αλλά τελευταία στιγμή τους χωρίζει το αφεντικό του (φτου!). Επιβραβευόμαστε όμως με την επόμενη σκηνή που είναι μια τυχαία συνάντηση μεταξύ της μάνας και του τεκνού και του οξύθυμου γιού σε ένα μπαράκι. Και γίνεται ο χαμός! Γίνονται θέαμα, ρεντίκολο στη γειτονιά κλπ. Τελικά η μάνα χωρίζει το τεκνό, γνωρίζοντας βέβαια ότι από τεκνά ουουουου βρωμάει ο τόπος, θα βρει άλλο. 
Ο Αντώνης μάταια νομίζει ότι η μάνα του θα φορέσει το τσεμπέρι και θα το παίξει τιμημένα γηρατειά. Σε μια βδομάδα γνωρίζει το επόμενο κουτάβι και το παίζει τρελίτσα στο γιο, μέχρι που αποφασίζει να του τον γνωρίσει! Γίνεται ένας μικρός χαμός εκεί αλλά το ωραιότερο έρχεται στη συνέχεια όταν ο γιος τους κάνει τσακωτούς επι το έργον στο σπίτι τους! Τι ντροπήηηη! Πέφτουν κάτι κλωτσίδια κι εκεί, με τη μάνα φορώντας μεταξωτό νυχτικάκι, να προσπαθεί να χωρίσει τα παιδιά. 
Το μεγάλο μπαμ γίνεται όταν ο νεαρός ζητάει από τη γριέντζω να παντρευτούν και αυτή δέχεται. Άσε που όλο δωράκια, ταξιδάκια με πληρωμένα έξοδα, μηχανή καινούρια, βέεεεεβαια. Στα όπα-όπα τον είχε η μίλφα. Στο 28 πάλι η μεγάλη πίεση του Αντώνη. Το τουίστ έρχεται λίγο μετά, όταν η μάνα (που έχει και την προικούλα της) δίνει κάτι λεφτουδάκια στο τεκνό (30.000 ευρώ παρακαλώ!). Αφού δίνει τη μπροστάντζα στο μικρό ζιγκολέτο, αυτός τα παίρνει και κάνει την πάπια. Αποκαλύπτεται όμως ότι έχει κι άλλη γκόμενα στο πλάι, γιατί ως γνωστόν η γριά κότα έχει το ζουμί αλλά με σκέτο ζουμί δε χορταίνεις οπότε θες τουλάχιστον 3-4 κότες για να στανιάρεις.
Ο Αντώνης παίρνει παραμάσχαλα τη φωτογραφική μηχανή, φοράει καμπαρντίνα και το παίζει Ηρακλής Πουαρώ φυλώντας καραούλι για να πιάσει τον νεαρό με την άλλη του γκόμενα. Δείχνει τις φωτογραφίες στη μάνα του και αυτή –ναι σωστά μαντέψατε- πέφτει από τα σύννεφα. Του λέει και για τις 30.000 ευρώ και τον κάνει τούρμπο! Ακολουθεί ΕΠΙΚΗ σκηνή ξυλοδαρμού ανάμεσα στους δύο νέους στο δρόμο, ειλικρινά αν δεν θέλετε να το δείτε όλο το επεισόδιο τουλάχιστον δείτε αυτή τη σκηνή (αρχίζει στο 36ο λεπτό περίπου). 
Στο τέλος συναντιούνται οι δύο ώριμες κυρίες για να δουν πώς θα στριμώξουν το νεαρό απατεώνα και μετά μπαίνουν στη μέση οι δικηγόροι οπότε και λύνεται το θέμα. Αλλά το καλύτερο είναι ότι η μάνα τα ξαναφτιάχνει με τον φίλο του γιού της που είχε χωρίσει στην αρχή του επεισοδίου! Και μάλιστα με τις ευλογίες του γιού της! Δηλαδή δε συμβαίνουν αυτά!

 4. Επεισόδιο 6 ή αλλιώς Bullying αγάπη μου.

Και ντύνεται ασορτί με τη λεζάντα...
Δύσκολη η ζωή στο σχολείο. Ειδικά για τη 13χρονη Αλεξάνδρα η οποία είναι το κλωτσοσκούφι ενός νταή που έχει μείνει 18 φορές στην ίδια τάξη. Όταν δε η Αλεξάνδρα κάνει την κίνηση να ενημερώσει τους γονείς της, η κατάσταση ζορίζει καθώς ο μπαμπάς της αποφασίζει να υπερασπιστεί την κορούλα του από τον μπούλη. Πάει λοιπόν να του ζητήσει το λόγο και εκεί μπαίνει η φοβερότερη φυσιογνωμία του επεισοδίου που δεν είναι άλλος από τον πατέρα του μπούλη που είναι τρισχειρότερος από το γιό. 
Άκρη δε βγαίνει και η μικρή συνεχίζει να τις τρώει καθημερινώς. Ο πατέρας θέλει να πληρώσει με το ίδιο νόμισμα αλλά η μάνα είναι οπαδός του flower power και του «να μην πέσουμε στο επίπεδο τους». Πηγαίνει να μιλήσει κι αυτή στο τσογλανάκι αλλά δεν καταφέρνει τίποτα. Η μικρή συνεχίζει να τις τρώει καθημερινώς. Το επόμενο βήμα είναι να πάνε να πιάσουν μια καθηγήτρια η οποία δηλώνει ανίκανη να επιβληθεί επειδή λέει ότι το ξύλο το τρώει η μικρή έξω από το σχολείο! Μισό μέτρο έξω για την ακρίβεια. 
Τελικά πάνε στους γονείς του 15χρονου νταή. Τους ανοίγει μια τρομοκρατημένη γυναικούλα της οποίας η φωνή μόλις που ακούγεται και μετά καταλαμβάνει την οθόνη ο πατήρ που αρχίζει το σόου. Ακολουθεί οικογενειακή συμπλοκή που καταλήγει σε λευκή ισοπαλία και οι γονείς της μικρής αποχωρούν. Ο πατέρας ξαναπάει στο σχολείο να λογαριαστεί με τον μικρό αλλά αυτός στήνει μια μηχανή και παίζει θέατρο ότι τον χτύπησε ο μπαμπάς της μικρής. Τρώει έτσι και μια μήνυση για βιαιοπραγία. Και κερατάς και δαρμένος!
Υπάρχει ένα μικρό ιντερλούδιο με τις δυο μανάδες να ανταλλάσσουν εμπειρίες και συγνώμες ενώ μαθαίνουμε ότι η μάνα του μικρού τις τρώει κανονικότατα από τον αντρούλη της. Η βιαιοπραγία φτάνει στο αποκορύφωμα της, με την Αλεξάνδρα να σπάει το χέρι της μετά από συμπλοκή με τον βλαμμένο. Ξανά-μανά ο πατέρας της μικρής στο σχολείο να παίζει το Fight club με τον νταή. Ξανά ο άλλος απαντάει με μηνύσεις. Οι αστυνομικοί της περιοχής το μπελά τους έχουν βρει με τόση χαρτούρα.
Ε με τα πολλά, σπάει η μάνα του νταή και παρατάει τον άντρα της που είχε κάνει την ίδια και το γιό τους σάκο του μποξ, πηγαίνει σε ένα κοινωνικό λειτουργό, κάνει καταγγελία για ξυλοδαρμό και ο πα-τέρας μπαίνει στη μπουζού. Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.

5. Επεισόδιο 9 ή αλλιώς 32 χρονών παρθένος.

Με άντρα πάλι, δε μας λέει...
Περνάμε σε ένα από τα αγαπημένα μου επεισόδια με πρωταγωνιστή το Διονύση, 32 χρονών, ταραμοκεφτέ από τους πολύ νηστίσιμους, που μένει με τη μάνα του, η οποία του τα έχει κάνει τσουρέκια επειδή δεν μπορεί να βρει μια καλή κοπέλα. Δεν περνάει από το μυαλό της έρμης μάνας ότι μονάκριβος της μπορεί να τον πασπαλίζει τον κουραμπιέ; Το παραβλέπουμε αυτό. Η μάνα επειδή είναι και δολοπλόκα (όπως κάθε σωστή ελληνίδα μάνα) ξεκινά με μια ύπουλη κίνηση βάζοντας, με τη βοήθεια ενός συναδέλφου του γιού της, κάτι σαν αγγελία στο εταιρικό mail της επιχείρησης που δουλεύει ο Διονύσης. Δηλαδή σαν να λέμε, να δουλεύεις σε μια εταιρεία και να λάβουν όλοι οι εργαζόμενοι mail που να γράφει περίπου κάτι τέτοιο: «Είσαι νέα, ωραία και διαθέσιμη; Είμαι ο Διονύσης και σε περιμένω για μια τρυφερή, σοβαρή σχέση. Υ.Γ. Δεν έχω ολοκληρώσει ποτέ με κοπέλα.» Το γομάρι ο συνάδελφος βέβαια σπάει τρελή πλάκα εις βάρος του Διονυσάκη που είναι κάτι σαν μασκώτ εκεί. Έχει και το σουξέ του βέβαια γιατί είναι μια κοπελίτσα εκεί που μιλάει με πολύ καλά λόγια και καταλαβαίνουμε ότι κάτι θα παιχτεί μελλοντικά. 
Η αποτυχία δεν πτοεί τη μάνα. Κίνηση δεύτερη, προσλαμβάνει κοπελίτσα από το πρώην ανατολικό μπλοκ, την Γκα(υ)λίνα, όμορφη και με πολλά ταλέντα (στις οικιακές δουλειές, τι νομίσατε προστυχόμουτρα). Ακολουθούν γλαφυρές σκηνές με τις περιποιήσεις της Γκαλίνας στο νέο αφεντικό. Ο Διονύσης αρχίζει να το σκέφτεται…Η μαμά πρεσάρει μαν του μαν, «τι καλό κορίτσι η Γκαλίνα» , «τι εργατικό κορίτσι η Γκαλίνα», μόνο «τι μού**ρος η Γκαλίνα» δεν είπε πια!
Εν τω μεταξύ, οι φίλοι-συνάδελφοι κάνουν μια μάζωξη στο σπίτι ενός και ακολουθεί μια από τις επικότερες σκηνές όλων των οικογενειακών ιστοριών! Του φέρνουν μια στριπτιτζού η οποία αρχίζει τα κουνήματα αλλά αντί να έχουμε την αναμενόμενη αντρική αντίδραση, ο Διονυσάκης αφού τους ρίχνει έναν εξάψαλμο σηκώνεται και φεύγει έξαλλος! Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, στο γυρισμό περνώντας από μια κακόφημη περιοχή (τι έκανες εκεί Διονύση βραδιάτικα;) βλέπει μια κοπέλα που είναι καρμπόν η Γκαλίνα. Κάνει ένα σκηνικό την επόμενη μέρα μπας και την ξεμπροστιάσει αλλά εις μάτην. Τελικά πείθεται ότι πρόκειται για εκπληκτική ομοιότητα και ζητάει συγνώμη με την ουρά στα σκέλια.
Οι διαχύσεις Διονύση-Γκαλίνας συνεχίζονται με τις ευλογίες της μάνας η οποία κάνει μια εγχείρηση στο πόδι και αναγκάζεται να έχει τη Γκαλίνα μέρα-νύχτα στο σπίτι. Άλλο που δε θέλει ο φλώρος. Αλλά είναι και συνεσταλμένος μέχρι αηδίας και δε λέει να κάνει την πρώτη κίνηση αν και η μικρά όλο και του κουνιέται. Ο καιρός περνάει και η μάνα αρχίζει να βαριέται οπότε αναλαμβάνει δράση έστω και καθηλωμένη στο κρεβάτι του πόνου (κομάντο όχι αστεία). Πιάνει την Γκαλίνα παράμερα και της λέει ότι ο γιος της είναι καψούρης μαζί της και να του δώσει λίγο θάρρος. Πιάνει και το γιο της και του λέει τα ίδια για τη Γκαλίνα. Μια αποφράδα νύχτα ο Διονύσης πάει στο σαλόνι που κοιμάται το υπηρετικό προσωπικό και μετά από ξεκαρδιστικές σκηνές μαθαίνουμε ότι ο Διονύσης είναι παρθένος και δεν είναι έτοιμος να δώσει το πολυτιμότερο πράγμα που έχει στη Γκαλίνα. Τα φτιάχνουν ωστόσο και όλα δείχνουν να βαίνουν καλώς. Η δε μάνα στα ουράνια, λες κι έπιασε το πρωτοχρονιάτικο τζακ ποτ του τζόκερ. 
Μητέρα και μέλλουσα νύφη κάνουν σχέδια, και αγοράζουν αβέρτα περιοδικά τύπου «Παντρεύομαι». Ο Διονύσης, αν και μαμούχαλος, επιδεικνύει σοβαρότητα και προσπαθεί να κόψει τον αέρα στη μάνα του που βιάζεται. Εν τω μεταξύ συστήνει τη Γκαλίνα στην παρέα του και το γομάρι που του έκανε την πλάκα με την αγγελία, του λέει ότι την έχει δει σε μπαράκι να κάνει κονσομασιόν και ότι του την έπεσε. Έξαλλος ο Διονυσάκης αρνείται να πιστέψει ότι ο βουλγάρικος άγγελος του έκανε τέτοια δουλειά. Μια μέρα, Τετάρτη ήτανε θαρρώ, ο Διονύσης ανακαλύπτει ότι ο τραπεζικός του λογαριασμός είναι άδειος, και στο καπάκι η μάνα του χάνει ότι μετρητό και χρυσαφικό είχε στο σπίτι. Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια; Η αστυνομία επιβεβαιώνει ότι η Γκαλίνα είναι σεσημασμένη και ότι έχει κάνει τα ίδια κι αλλού.
Καταλήγουμε σε έναν σπαρακτικό μονόλογο-χείμαρρο του Διονύση, ένα δριμύ κατηγορώ προς τη μάνα-μέγγενη που τον έχει πρήξει τόσα χρόνια και στην αποχώρηση από τη μητρική αγκάλη. Η αποχώρηση αυτή συνδυάζεται και με ένα extreme makeover ,με τον Διονύση από φλωρούμπα να μεταμορφώνεται σε χιπστερικό παγώνι σε καιρό αναπαραγωγής. Α, και το άλλο δε σας το’πα…τα φτιάχνει με την συνάδελφο από το γραφείο και επιτέλους ολοκληρώνει με γυναίκα. 

2 σχόλια:

  1. "χιπστερικό παγώνι" ρε;;;;;; Θες να πνιγώ βραδιατικα; Συγχαρητήρια, δεν είχα δει καν τα επεισόδια, αλλά έτσι όπως τα περιγράφεις είναι 1000 φορές πιο διασκεδαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οφείλεις να δεις τουλάχιστον ένα επεισόδιο!They're so bad they're good!

    ΑπάντησηΔιαγραφή